Afbeeldingen
Hoofdmenu
Voyager
Database
Overig

Browsing this Thread:   1 Anonymous Users

Een vaccin, geneesmiddel met gevolgen.
Captain
From Sint-Truiden
Er is de laatste tijd veel te doen geweest omtrend inentingen voor de griep enzo. De laatste weken iets minder maar telkens er op het nieuws iets over gezegd werd, op àlle buitenlandse tv's ook!, werd steevast getoond hoe die naald in de arm ging, telkens weer en weer en weer...Wat bezield die mensen toch?
Maar eigenlijk wilde ik het over iets anders hebben ; over hoe zo een vaccin eigenlijk werkt. Vernomen heb ik dat een onschadelijke of dode virus wordt ingespoten om door het immuunsysteem op te kunnen trainen tegen de dag dat het echte virus eraan komt.
Merkwaardig toch hoe dan die informatie over het gehele immuunsysteem wordt verspreid. Precies zoals yoghourt of kaas ontstaat..
Maar wat gebeurt er eigenlijk? Het systeem onwaard een vreemd lichaam en gaat het te lijf, doodt het en verteert het.
Nu, hetzelfde gebeurd eigenlijk in de maag; voedsel wordt er in verteerd, herleidt tot bouwstenen voor het aanmaken van nuttige stoffen of zeker niet onbelangrijk, dienend tot ballaststof bij het verteringsproces.
Zeker dat er contact bestaat tussen het verteringsysteem en het immuunsysteem, volgens mij, zodat het wel degelijk wél uitmaakt hetgeen iemand eet want indien het verteringssysteem ageert zoals het immuunsysteem en éénmaal iets leren verteren heeft en dat ook aan het immuunsysteem leert er wel degelijk een groot probleem kan optreden!
Namelijk, indien die persoon iets eet dat in zijn eigenste lichaam ook te vinden is!
Wie weet dat menseneters lepra, melaats worden omdat hun gebundelde systemen geleerd hebben hoe het te verteren,lol. Dat vleeseterij een minder lelijke en spectaculaire vorm daarvan in de hand werkt sluit ik niet uit,lol.
De Godsdiensten die aktief het vleesteten promoten wil ik met deze theorie confronteren want gigantische en veelzijdige gevolgen kan dit artikel hebben,lol.

Posted on: 12/22 18:59
Transfer the post to other applications Transfer

Darwin had het niet beter kunnen zeggen.
Captain
From Sint-Truiden
Tussen Darwins vele observaties is de volgende; naarmate mensen ouder worden, vertonen die eigenschappen van het tegenovergestelde geslacht. Bijvoorbeeld, vrouwen kweken een snor en mannen krijgen borsten...
Nu, een vergelijkbaar symtoom deed zich toenertijd voor bij Oost-Duitse athletes die zich volspoten met mannelijke hormonen; sommige zijn nu gewoon man geworden! (enkele jaren geleden zagen vrouwlijke gewichthefsters er ook niet uit btw,lol).
Ik zou eigenlijk dit onderzoek van Darwin in India moeten verderzetten wil ik nagaan of dit fenomeen zijn oorzaak vindt door de hormonen die in het vlees zitten dat opgegeten wordt door de mens; vertonen Hindoe's (vegetariërs) die eigenschap niet, weet ik voor mezelf al hoe laat het is.
Of dit voldoende bewijs zal zijn voor Nevyn en anderen betwijfel ik..lol.

Posted on: 12/26 14:32

Over onderzoek gesproken..
Captain
From Sint-Truiden
Dus, aangezien ik niet hoef te vrezen van populatie's paraatheid tot detecteren en oplossen van problemen of gevaren zal ik me geen zorgen maken dat terroristen het ooit proberen om een aanslag uit te voeren op onze voedselketen; meer mensen eten dan mensen die een vliegtuig nemen..
Steeds meer mensen hebben gehoorproblemen en dat wordt door de (onbeïnvloedde) media aan de te luide muziek toegewezen..
Nu, onder de biljoenen onderzoeken die ik momenteel lopen heb (niet waar,lol) is er eentje dat in die richting gaat; persoonlijk heb ik gemerkt dat het suizen bij mij toeneemt vooral wanneer ik koekjes of brood eet..
Dus concentreer ik me nu op rijsmiddelen en bloem om uit te zoeken of er een andere reden tot oorsuizen bestaat..

Posted on: 12/29 10:36

Re: Een vaccin, geneesmiddel met gevolgen.
Admiral
From België
Quote:
Of dit voldoende bewijs zal zijn voor Nevyn en anderen betwijfel ik..lol.

Dat heb je goed geraden, dat is het inderdaad niet. Die atleten worden gewoon volgespoten met mannelijke hormonen, ons vlees heeft daar niets mee te maken. Trouwens het vlees in Belgie wordt redelijk streng gecontroleerd. En zelfs in de VS waar deze controle niet bestaat, hebben ze nog steeds een grote vrouwelijke populatie.

Quote:
Steeds meer mensen hebben gehoorproblemen en dat wordt door de (onbeïnvloedde) media aan de te luide muziek toegewezen..

Te luide muziek en veelvuldig gebruik van oordopjes zijn inderdaad slecht voor het gehoor. Een klassieke hoofdtelefoon is beter dan oordopjes, maar toch.... Met ouder te worden ga je eenvoudigweg minder goed horen, maar ik heb nog nooit gelezen dat het iets met je voeding te maken zou hebben. Tenzij je het brood natuurlijk in je oren stopt om de muziek (of wat daarvoor moet doorgaan) niet meer te horen.

Posted on: 12/30 17:33

Leonardo da Vinci helpt de mensheid nog steeds flink vooruit
Captain
From Sint-Truiden
Ik herinner het me nog ; de geplasticifieerde bankkaartjes van het FBI die mijn vader maakte toen we als kinderen onderzoekertje speelden. Vandaag de dag zend ik nu en dan het echte Federal Bureau of Investigation E-mailtjes met detective-achtige bedenkingen in de hoop lopende zaken te kunnen oplossen.
Net zoals ik was Leonardo da Vinci een onderzoeker. Hij was er wel ééntje van de bovenste plank..
Mijn interesses gaan vooral naar de gezondheid en de werking van het menselijk lichaam en het onderzoek dat de man daaromtrend verrichtte helpt me flink vooruit.
Zo was er die werkelijk verbluffende ontdekking van hem toen hij mensen vanbinnen ging bestuderen; hij constateerde dat de aders en bloedvaten van oudere mensen aan het dichtslibben waren alzo de goede werking van het lichaam belemmerden. Doordenkend op dit gegeven vroeg ik me dan af; waarom slibt dat dicht?
Ze zeggen; "Alle wegen leiden naar Rome", en eigenlijk zijn alle aders verbonden met de moeder aller aders; dikke darm en endeldarm met als eindstation; sluitspier en WC,lol.
Dus denk ik; wat is er dan zo moeilijk om dat slib er uit te krijgen? En ik denk verder; wil je kuisen heb je oa. water nodig. Heb je water tekort kan daar reeds een mogelijke oorzaak liggen. Water vind je in de lucht die je inademt maar ik vrees dat er daarvan te weinig is omdat gigantische hoeveelheden water vast zitten in de vorm van ijs aan de polen zodat er iets niet ok is met onze lucht..
En uitgerekend een aflevering van Star trek Voyager deed mijn vermoeden omtrend de twijfelachtige kwaliteit van de lucht groeien; in een aflevering ontdekten Janeway en co een planeet met een Radon-atmosfeer (Radon, een gas met een veel groter electronengehalte dan de waterstof, stikstof en zuurstof waarvan de huidige intelligentia denkt dat deze de basis vormen van een goede, normale atmosfeer), Janaway en co landden op deze planeet en stapten uit..zonder maskers !?! Heu? denk ik dan..kan je dan gewoon rondlopen in een Radon-atmosfeer? Dan denk ik, aan die heel vele electronen van de Radon-molekuul kan je wel veel aan hechten; dat komt de spijvertering misschien te goede of juist niet, zien we wel.
Loop nu niet onmiddellijk te panikeren denk ik dan, water kan je gewoon drinken..Zaak is alleen om dat water op de juiste plaats te krijgen via kardinale momenten in de dag : grote hoeveelheden net voor het slapen gaan en de douche en dan goed denken welke kruiden die je kiest die je gaan helpen bij het verteringsproces..
Een buitengewoon hoopvol gegeven ligt bij een gegeven aangereikt in een andere sci-fi film; "The Abyss" een nochthans niet meer recente film uit USA.
Het verhaal speelt zich af in de diepzee waar een revolutionaire methode gebruikt wordt om onder water te ademen; door gebruik te maken van een vloeistof die ingeademd wordt; fluorkoolwaterstof en niet H2O2 zoals in de film beweerd wordt.
Ik heb onderzoek gedaan omtrend dit fenomeen op internet en blijkt dat er werkelijk onderzoek daaromtrend gedaan wordt. Dan denk ik, is dit waar dan kan zo een "onderwaterkuur" wel eens mijn lichaam goed kunnen helpen bij het kuisen ervan. Maar eerst moet ik nog dingen verstaan..
Zoals dat er zaken zijn die je niet meteen kan kuisen, waar tijd voor nodig is, zoals spataders.
Spataders liggen in de huid. De huid is het grootste orgaan van ons lichaam, groter dan maag en darmen.
Dus, de huid aanpakken zorgt voor een grote investering van ons systeem vandaar dat je dat beter plant wanneer je gaat slapen.
Heb je het ongeluk dat je huid vol zit met restanten van uiterst bijtende en corrosieve zeep zullen je verteringsorganen geen prettige dag beleven. Wordt er door die zeep een vacuüm gecreëerd waardoor gezwellen onstaan zoals in het labo wanneer je een ballonnetje in een luchtledige stolp houdt heb ikzelf nog niet kunnen onderzoeken; dat noemen ze dan;een lopend onderzoek.
Het soort voedsel dat iemand eet is dus belangrijk, ikzelf heb als basis spagetti en aardappelen.
Laatst zag ik een andere documentaire over Leonardo da Vinci (op Discovery, de andere was op VRT) waar ze een vliegmachine van de Leo aan het testen waren. Tussendoor vertelden ze wat meer over de man zelve en waarachtig, ze toonden een tekening van een man met in zijn lichaam een systeem van buizen waarbij Leonardo bijschreef dat de mens in feite een machine is om de WC te vullen.
Dus, ik ben op de goede weg denk ik dan,lol.

Posted on: 12/31 17:02

Re: Een vaccin, geneesmiddel met gevolgen.
Admiral
From België
Quote:
Vandaag de dag zend ik nu en dan het echte Federal Bureau of Investigation E-mailtjes met detective-achtige bedenkingen in de hoop lopende zaken te kunnen oplossen.

Weet je, dit klinkt als iets illegaal. Trouwens, wat is er mis met de BOB?

Quote:
Net zoals ik was Leonardo da Vinci een onderzoeker.

Niet helemaal, de Vinci was een architect, uitvinder, ingenieur, filosoof, natuurkundige, scheikundige, beeldhouwer, schrijver, schilder en componist. Of wat ze tijdens de Renaissance een uomo universale noemden.

Quote:
En uitgerekend een aflevering van Star trek Voyager deed mijn vermoeden omtrend de twijfelachtige kwaliteit van de lucht groeien; in een aflevering ontdekten Janeway en co een planeet met een Radon-atmosfeer (Radon, een gas met een veel groter electronengehalte dan de waterstof, stikstof en zuurstof waarvan de huidige intelligentia denkt dat deze de basis vormen van een goede, normale atmosfeer), Janaway en co landden op deze planeet en stapten uit..zonder maskers !?! Heu? denk ik dan..kan je dan gewoon rondlopen in een Radon-atmosfeer? Dan denk ik, aan die heel vele electronen van de Radon-molekuul kan je wel veel aan hechten; dat komt de spijvertering misschien te goede of juist niet, zien we wel.

Dat is TV, zeker niet te verwarren met de werkelijkheid. Diegene die het script van die aflevering schreef heeft de term "radon" waarschijnlijk ergens gehoord zonder te weten wat het betekent.

Posted on: 1/2 10:50

You can view topic.
You cannot start a new topic.
You cannot reply to posts.
You cannot edit your posts.
You cannot delete your posts.
You cannot add new polls.
You cannot vote in polls.
You cannot attach files to posts.
You cannot post without approval.

[Advanced Search]

Zoeken
We are the Borg. lower your shields and surrender your ship, we will add your biological and technological distinctiveness to our own. You culture will adapt to service us. Resistance is futile

Borg
Nu Online
7 user(s) are online (2 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 7

more...
Inloggen
Username:

Password:

Remember me

Lost Password?

Register now!
Nieuwste quizzes
Informatie

Copyright www.startrekvoyager.nl (C) 2002-2010